söndag 4 december 2011

Nu är det snart jul igen..

... Detta året har jag julpyntat i gråa och vita toner... Tidig som jag är så julpyntar jag alltid 1.advent. Den norska butikskedjan Nille (som säljer både hobbyprylar, inredning samt små saker för pyssel) har rätt så nyligen öppnat i centrum. Var där och köpte nya julpynt för otroliga billiga priser... (som om man inte hade tillräckligt med julpynt redan : )) .. hela min vind är full med julsaker i olika färgskalor... Inhandlade även en kungsgran som gör sig så fin i mitt vardagsrum..

På torget fanns det en marknad där en kvinna sålde dessa små handgjorda tomtarna med lurvigt skägg. Denna är en kylskåpsmagnet......och så önskar jag mig den väldoftande parfymen Daisy från Marc Jacobs. Den har en ljuvlig doft av blommor, viol och hallon, sen älskar jag flaskan med de söta blommorna med.. ME MUST HAVE.. finns även i pink edition

Inga kommentarer: