lördag 12 mars 2011

...30års kalas

...Vi firade min systers 30 årsdag i förra veckan. Som present gav jag henne ett presentkort samt snabbvirkade (två timmar innan kalaset!!!) en liten minibakelse för att pryda det tråkiga kuvertet : ))) Hon hade beställt sushi i mängder och även annat gott. Jag som annars undviker kolhydrater kunde inte motstå frestelsen denna dagen. MEN...jag har dock bestämt mig att gå ner i vikt nu innan sommaren. Nöjer mig med -7 kg. Så ca 1/2 - 1 kg i veckan känns som ett bra och realistiskt mål. Har även köpt en dragvagn, mer känd som "tantvagn eller "dramaten", för att börja handla utan bil: )) Den är faktiskt rätt söt med blommönster på . Jag har ju Willys i närheten av mitt hem, ca 25 minuters promenadväg, så nu kan jag inte komma med fler undanflykter känner jag.

Minibakelsen

Mmmm Sushi...

Min nya dramaten : ))

1 kommentar:

Anonym sa...

Mysigt
//Bella